Vanliga frågor

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna vi får

Hur sker Leverans?

Vilka leveranssätt använder ni?

Vi använder DHL Servicepoint, Det betyder att leverans kommer till ett utlämningsställe (ombud)  som är närmast den adress du anger dit du vill ha din leverans. Du kan också hämta din order i butiken. Kontakta oss innan du kommer så vi vet att allt är klart. 073-4440629.

Hur vet jag att paketet kommit fram?

Du får ett SMS eller ett mail när din försändelse nått ombudet och får ett spårningsnummer som du anger när du hämtar. Ta med Legitimation!

Kommer det finnas andra sätt att få leverans?

Vi tittar kontinuerligt på olika levernssätt och fler kommer läggas till under 2024.

Vad har ni för köpvilkor?

Köpvillkor och bestämmelser

1. Allmänna villkor

Arboristbutiken AB tillämpar både konsumentköplagen och distansavtalslagen. För att göra en beställning måste kunden vara myndig, 18 år, eller ha samtycke från en förälder eller vårdnadshavare. Kunden är en fysisk person.

2. Beställning av Arboristbutiken AB:s produkter sker på arboristbutiken.se. Inkomna beställningar besvaras med en skriftlig orderbekräftelse via e-post.

Beställningen är bindande för Arboristbutiken AB först efter det att kunden mottagit orderbekräftelsen.

Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten att neka köp av kund. Alla beställningar anses vara bindande. Om du har lagt en order av misstag måste du därför kontakta oss omedelbart.

Om varan inte finns i lager kommer vi att kontakta dig och beställa om den. När vi får tillbaka produkten skickar vi den till dig. Om du inte vill ha tillbaka den produkt du beställt kan du alltid kontakta Arboristbutiken AB för att reservera den.

3. Prisuppgifter

Alla priser anges inklusive svensk moms, för närvarande 25% och 6% (litteratur), och anges i svenska kronor i kassan. Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten till momshöjning och andra prisförändringar utanför vår kontroll. Leveranskostnader tillkommer.

4. Betalning till

Svea Checkout. Kundservice 08-514 93 113. Se betalningsvillkor på svea.se.

Du kan även betala med Swish när du hämtar din order.

5. Leveranstid

Normal leveranstid är 2-5 arbetsdagar. Avvikelser kan förekomma. I sådana fall kommer vi att kontakta kunden. Arboristbutiken AB ansvarar inte för leverans av produkter som är slut i lager eller inaktuella. Leveransavgifter är alltid synliga i varukorgen.

6.

Om leveransen av någon anledning blir försenad kommer vi att kontakta dig. Vi kommer naturligtvis att göra vårt yttersta för att leverera din beställning så snabbt som möjligt. Som kund har du dock rätt att häva ditt köp om leveransen blir avsevärt försenad.

Det kan finnas situationer där det är omöjligt för oss att fullfölja en beställning, till exempel om våra leverantörer inte kan uppfylla sina åtaganden gentemot oss. Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten att avstå från ersättning till kund i sådana situationer eller vid försenad leverans.

Viktigt! I sällsynta fall försummas brev och paket av posten. Vi kommer inte att kompensera för dessa.

7.

INFO ! På grund av en kraftig prisökning på transporttjänster under 2022 har vi varit tvungna att höja gränsen för fri leverans till 1700 kr exkl. moms. 

För alla beställningar under 1700 kr exkl. moms tillkommer en leveransavgift på 99 kr (inkl. moms). Vi använder oss av DHL Service Point, där du kan hämta ditt paket hos närmaste DHL Service Point-ombud. Du hittar ditt närmaste ombud här. DHL-paket är spårbara och du kommer att få ett paket-ID för att spåra ditt paket på DHL:s webbplats när leveransen är bokad.

8.

Vi vill att alla våra kunder ska vara 100 % nöjda med sitt köp. Om du har några problem med produkten, vänligen kontakta oss.

Normalt står kunden för fraktkostnaden till en serviceverkstad. Kvittot på den betalda produkten gäller som garantikort. Spara därför alltid kvittot under garantitiden!

9. öppet köp / ångerrätt

Arboristbutiken AB tillämpar distansavtalslagen. Det innebär att du som kund har 14 dagars returrätt utan särskild anledning. Produkten skall returneras oförändrad, oanvänd och i sin originalförpackning. Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten att debitera kunden om något saknas, t.ex. bruksanvisning. Kunden ansvarar själv för returkostnaden. Returer som skickas mot postorder hanteras inte. Ångerrätten gäller inte för varor som beställts separat. Genom att lägga en beställning på en skräddarsydd vara samtycker du till att vi skär dina varor specifikt för dig och att ångerrätten därför inte längre kommer att gälla.

Vänligen kontakta oss innan du returnerar produkten. Så snart vi har mottagit produkten kommer dina pengar att återbetalas.

Returformuläret finns tillgängligt HÄR

10.

Arboristbutiken AB tillämpar konsumentköplagen vid reklamationer. Vi åtar oss därför att ersätta defekta eller trasiga produkter utan extra kostnad. Tänk på att inte lösa in paket med synliga defekter som kan ha påverkat skicket på den produkt du beställt. Gör en reklamation till DHL direkt på utlämningsstället och be dem skicka tillbaka paketet till Arboristbutiken AB, ange anledningen till returen på paketet. Skicka sedan ett mail till info@arboristbutiken.se med din reklamation.

11. Ej uthämtade paket

Om du av någon anledning inte löser ut ditt paket kommer du att få betala fraktkostnaden och eventuell postförskottsavgift.

Kom ihåg att Postens och dess ombuds lagringstid har förkortats till 14 dagar! Det tillkommer en avgift för ej uthämtade paket, för närvarande 99:-. Avgiften debiteras retroaktivt. 

12.

Vi kommer under inga omständigheter att lämna ut personuppgifter utan den berörda personens samtycke. Detsamma gäller e-postadresser.

13.

Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten till fel i innehåll och prislista på hemsidan.

14.

Enligt lagen om elektronisk kommunikation av den 25 juli 2003 ska alla besökare på webbplatsen informeras om cookies används. När du besöker denna webbplats lagras cookies på din dator. Dessa cookies är s.k. session cookies och används för att spåra din inloggning (om du är inloggad) och din kundvagn när du gör inköp. Sessionscookies lagras inte på din dator under längre tid utan försvinner när du stänger din webbläsare.

Om du inte accepterar användningen av cookies kan du ställa in din webbläsare så att den automatiskt avvisar cookies eller meddelar dig om en webbplats använder cookies. Om du inaktiverar cookies kommer du inte att kunna göra inköp eftersom cookies krävs för att få tillgång till din kundvagn och inloggning. Du kan dock surfa i butiken utan att cookies är aktiverade.

Allmänna villkor Arboristbutiken AB tillämpar både konsumentköplagen och distansavtalslagen. För att lägga en beställning måste kunden vara minst 18 år eller ha samtycke från en förälder eller vårdnadshavare. Med kund avses en fysisk person. 2. Beställning Arboristbutiken AB:s produkter kan beställas på arboristbutiken.se. Inkomna beställningar besvaras med en skriftlig orderbekräftelse via e-post. Beställningen är bindande för Arboristbutiken AB först efter det att kunden mottagit orderbekräftelsen. Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten att neka köp av kund. Alla beställningar anses vara bindande. Om du har lagt en order av misstag måste du därför kontakta oss omedelbart. Om varan inte finns i lager kommer vi att kontakta dig och beställa om den. När vi får tillbaka produkten skickar vi den till dig. Om du inte vill ha tillbaka den beställda varan kan du alltid kontakta Arboristbutiken AB för att reservera den. 3. Priser Alla priser anges inklusive svensk moms, för närvarande 25% och 6% (litteratur), och anges i svenska kronor i kassan. Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten till momshöjning och andra prisförändringar utanför vår kontroll. Leveransavgifter tillkommer. 4. betalning till Svea Checkout. Kundservice 08-514 93 113. Se betalningsvillkor på svea.se. Du kan även betala med Swish när du hämtar din order. 5. Leveranstid Normal leveranstid är 2-5 arbetsdagar. Avvikelser kan förekomma. I sådana fall kommer vi att kontakta kunden. Arboristbutiken AB ansvarar inte för leverans av produkter som är slut i lager eller inaktuella. Leveranskostnader visas alltid i varukorgen. 6. Försenad leverans Om leveransen av någon anledning blir försenad kommer vi att kontakta dig. Vi kommer naturligtvis att göra vårt yttersta för att leverera din beställning så snabbt som möjligt. Som kund har du dock rätt att häva ditt köp om leveransen blir avsevärt försenad. Det kan finnas situationer där det är omöjligt för oss att fullfölja en beställning, till exempel om våra leverantörer inte kan uppfylla sina åtaganden gentemot oss. Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten att avstå från ersättning till kund i sådana situationer eller vid försenad leverans. Viktigt! I sällsynta fall försummas brev och paket av posten. Vi kommer inte att kompensera för dessa. 7. leverans INFO ! På grund av en kraftig ökning av priset på transporttjänster under 2022 har vi varit tvungna att höja gränsen för fri frakt till 1700 kr exkl. moms. För alla beställningar under 1700 kr exkl. moms tillkommer en leveransavgift på 99 kr (inkl. moms). Vi använder oss av DHL Service Point, där du kan hämta ditt paket hos närmaste DHL Service Point-ombud. Du hittar ditt närmaste ombud här. DHL-paket är spårbara och du får ett paket-ID för att kunna spåra ditt paket på DHL:s hemsida när leveransen är bokad. 8. Garanti Vi vill att alla våra kunder ska vara 100 % nöjda med sitt köp. Om du har några problem med produkten, vänligen kontakta oss. Normalt står kunden för fraktkostnaden till en serviceverkstad. Kvittot på den betalda produkten gäller som garantikort. Spara därför alltid kvittot under garantitiden! 9. Öppet köp/ ångerrätt Arboristbutiken AB tillämpar distansavtalslagen. Det innebär att du som kund har 14 dagars returrätt utan särskild anledning. Produkten skall returneras oförändrad, oanvänd och i sin originalförpackning. Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten att debitera kunden om något saknas, t.ex. bruksanvisning. Kunden står själv för returkostnaden. Returer som skickas mot postorder hanteras inte. Ångerrätten gäller inte för varor som beställts separat. Genom att lägga en beställning på en skräddarsydd vara samtycker du till att vi skär dina varor specifikt för dig och att ångerrätten därför inte längre kommer att gälla. Vänligen kontakta oss innan du returnerar produkten. Så snart vi har mottagit produkten kommer dina pengar att återbetalas. Returformuläret finns tillgängligt HÄR 10. Reklamationer Arboristbutiken AB tillämpar konsumentköplagen vid reklamationer. Vi åtar oss därför att ersätta defekta eller trasiga produkter utan extra kostnad. Tänk på att inte lösa in paket med synliga defekter som kan ha påverkat skicket på den produkt du beställt. Gör en reklamation till DHL direkt på utlämningsstället och be dem skicka tillbaka paketet till Arboristbutiken AB, ange anledningen till returen på paketet. Skicka sedan ett mail till info@arboristbutiken.se med din reklamation. 11. Ej uthämtade paket Om du av någon anledning inte hämtar ut ditt paket kommer du att få betala fraktkostnaden och eventuell postförskottsbetalning. Kom ihåg att Postens och dess ombuds lagringstid har förkortats till 14 dagar! För outlösta paket debiteras en avgift, för närvarande 99:-. Avgiften debiteras i efterhand. Vi kommer under inga omständigheter att lämna ut personuppgifter utan den berörda personens samtycke. Detsamma gäller e-postadresser. 13. Reservation Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten till fel i innehåll och prislista på hemsidan. 14. Cookies Enligt lagen om elektronisk kommunikation av den 25 juli 2003 måste alla besökare på webbplatsen informeras om cookies används. När du besöker denna webbplats lagras cookies på din dator. Dessa cookies är s.k. session cookies och används för att spåra din inloggning (om du är inloggad) och din kundvagn när du gör inköp. Sessionscookies lagras inte på din dator under längre tid utan försvinner när du stänger din webbläsare. Om du inte accepterar användningen av cookies kan du ställa in din webbläsare så att den automatiskt avvisar cookies eller meddelar dig om en webbplats använder cookies. Om du inaktiverar cookies kommer du inte att kunna göra inköp eftersom cookies krävs för att få tillgång till din kundvagn och inloggning. Du kan dock surfa i butiken utan att cookies är aktiverade.

Köpvillkor och bestämmelser 1. Allmänna villkor Arboristbutiken AB tillämpar både konsumentköplagen och distansavtalslagen. För att göra en beställning måste kunden vara myndig, 18 år, eller ha samtycke från en förälder eller vårdnadshavare. Kunden är en fysisk person. 2. Beställning av Arboristbutiken AB:s produkter sker på arboristbutiken.se. Inkomna beställningar besvaras med en skriftlig orderbekräftelse via e-post. Beställningen är bindande för Arboristbutiken AB först efter det att kunden mottagit orderbekräftelsen. Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten att neka köp av kund. Alla beställningar anses vara bindande. Om du har lagt en order av misstag måste du därför kontakta oss omedelbart. Om varan inte finns i lager kommer vi att kontakta dig och beställa om den. När vi får tillbaka produkten skickar vi den till dig. Om du inte vill ha tillbaka den produkt du beställt kan du alltid kontakta Arboristbutiken AB för att reservera den. 3. Prisuppgifter Alla priser anges inklusive svensk moms, för närvarande 25% och 6% (litteratur), och anges i svenska kronor i kassan. Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten till momshöjning och andra prisförändringar utanför vår kontroll. Leveranskostnader tillkommer. 4. Betalning till Svea Checkout. Kundservice 08-514 93 113. Se betalningsvillkor på svea.se. Du kan även betala med Swish när du hämtar din order. 5. Leveranstid Normal leveranstid är 2-5 arbetsdagar. Avvikelser kan förekomma. I sådana fall kommer vi att kontakta kunden. Arboristbutiken AB ansvarar inte för leverans av produkter som är slut i lager eller inaktuella. Leveransavgifter är alltid synliga i varukorgen. 6. Om leveransen av någon anledning blir försenad kommer vi att kontakta dig. Vi kommer naturligtvis att göra vårt yttersta för att leverera din beställning så snabbt som möjligt. Som kund har du dock rätt att häva ditt köp om leveransen blir avsevärt försenad. Det kan finnas situationer där det är omöjligt för oss att fullfölja en beställning, till exempel om våra leverantörer inte kan uppfylla sina åtaganden gentemot oss. Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten att avstå från ersättning till kund i sådana situationer eller vid försenad leverans. Viktigt! I sällsynta fall försummas brev och paket av posten. Vi kommer inte att kompensera för dessa. 7. INFO ! På grund av en kraftig prisökning på transporttjänster under 2022 har vi varit tvungna att höja gränsen för fri leverans till 1700 kr exkl. moms. För alla beställningar under 1700 kr exkl. moms tillkommer en leveransavgift på 99 kr (inkl. moms). Vi använder oss av DHL Service Point, där du kan hämta ditt paket hos närmaste DHL Service Point-ombud. Du hittar ditt närmaste ombud här. DHL-paket är spårbara och du kommer att få ett paket-ID för att spåra ditt paket på DHL:s webbplats när leveransen är bokad. 8. Vi vill att alla våra kunder ska vara 100 % nöjda med sitt köp. Om du har några problem med produkten, vänligen kontakta oss. Normalt står kunden för fraktkostnaden till en serviceverkstad. Kvittot på den betalda produkten gäller som garantikort. Spara därför alltid kvittot under garantitiden! 9. öppet köp / ångerrätt Arboristbutiken AB tillämpar distansavtalslagen. Det innebär att du som kund har 14 dagars returrätt utan särskild anledning. Produkten skall returneras oförändrad, oanvänd och i sin originalförpackning. Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten att debitera kunden om något saknas, t.ex. bruksanvisning. Kunden ansvarar själv för returkostnaden. Returer som skickas mot postorder hanteras inte. Ångerrätten gäller inte för varor som beställts separat. Genom att lägga en beställning på en skräddarsydd vara samtycker du till att vi skär dina varor specifikt för dig och att ångerrätten därför inte längre kommer att gälla. Vänligen kontakta oss innan du returnerar produkten. Så snart vi har mottagit produkten kommer dina pengar att återbetalas. Returformuläret finns tillgängligt HÄR 10. Arboristbutiken AB tillämpar konsumentköplagen vid reklamationer. Vi åtar oss därför att ersätta defekta eller trasiga produkter utan extra kostnad. Tänk på att inte lösa in paket med synliga defekter som kan ha påverkat skicket på den produkt du beställt. Gör en reklamation till DHL direkt på utlämningsstället och be dem skicka tillbaka paketet till Arboristbutiken AB, ange anledningen till returen på paketet. Skicka sedan ett mail till info@arboristbutiken.se med din reklamation. 11. Ej uthämtade paket Om du av någon anledning inte löser ut ditt paket kommer du att få betala fraktkostnaden och eventuell postförskottsavgift. Kom ihåg att Postens och dess ombuds lagringstid har förkortats till 14 dagar! Det tillkommer en avgift för ej uthämtade paket, för närvarande 99:-. Avgiften debiteras retroaktivt.  12. Vi kommer under inga omständigheter att lämna ut personuppgifter utan den berörda personens samtycke. Detsamma gäller e-postadresser. 13. Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten till fel i innehåll och prislista på hemsidan. 14. Enligt lagen om elektronisk kommunikation av den 25 juli 2003 ska alla besökare på webbplatsen informeras om cookies används. När du besöker denna webbplats lagras cookies på din dator. Dessa cookies är s.k. session cookies och används för att spåra din inloggning (om du är inloggad) och din kundvagn när du gör inköp. Sessionscookies lagras inte på din dator under längre tid utan försvinner när du stänger din webbläsare. Om du inte accepterar användningen av cookies kan du ställa in din webbläsare så att den automatiskt avvisar cookies eller meddelar dig om en webbplats använder cookies. Om du inaktiverar cookies kommer du inte att kunna göra inköp eftersom cookies krävs för att få tillgång till din kundvagn och inloggning. Du kan dock surfa i butiken utan att cookies är aktiverade. Allmänna villkor Arboristbutiken AB tillämpar både konsumentköplagen och distansavtalslagen. För att lägga en beställning måste kunden vara minst 18 år eller ha samtycke från en förälder eller vårdnadshavare. Med kund avses en fysisk person. 2. Beställning Arboristbutiken AB:s produkter kan beställas på arboristbutiken.se. Inkomna beställningar besvaras med en skriftlig orderbekräftelse via e-post. Beställningen är bindande för Arboristbutiken AB först efter det att kunden mottagit orderbekräftelsen. Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten att neka köp av kund. Alla beställningar anses vara bindande. Om du har lagt en order av misstag måste du därför kontakta oss omedelbart. Om varan inte finns i lager kommer vi att kontakta dig och beställa om den. När vi får tillbaka produkten skickar vi den till dig. Om du inte vill ha tillbaka den beställda varan kan du alltid kontakta Arboristbutiken AB för att reservera den. 3. Priser Alla priser anges inklusive svensk moms, för närvarande 25% och 6% (litteratur), och anges i svenska kronor i kassan. Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten till momshöjning och andra prisförändringar utanför vår kontroll. Leveransavgifter tillkommer. 4. betalning till Svea Checkout. Kundservice 08-514 93 113. Se betalningsvillkor på svea.se. Du kan även betala med Swish när du hämtar din order. 5. Leveranstid Normal leveranstid är 2-5 arbetsdagar. Avvikelser kan förekomma. I sådana fall kommer vi att kontakta kunden. Arboristbutiken AB ansvarar inte för leverans av produkter som är slut i lager eller inaktuella. Leveranskostnader visas alltid i varukorgen. 6. Försenad leverans Om leveransen av någon anledning blir försenad kommer vi att kontakta dig. Vi kommer naturligtvis att göra vårt yttersta för att leverera din beställning så snabbt som möjligt. Som kund har du dock rätt att häva ditt köp om leveransen blir avsevärt försenad. Det kan finnas situationer där det är omöjligt för oss att fullfölja en beställning, till exempel om våra leverantörer inte kan uppfylla sina åtaganden gentemot oss. Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten att avstå från ersättning till kund i sådana situationer eller vid försenad leverans. Viktigt! I sällsynta fall försummas brev och paket av posten. Vi kommer inte att kompensera för dessa. 7. leverans INFO ! På grund av en kraftig ökning av priset på transporttjänster under 2022 har vi varit tvungna att höja gränsen för fri frakt till 1700 kr exkl. moms. För alla beställningar under 1700 kr exkl. moms tillkommer en leveransavgift på 99 kr (inkl. moms). Vi använder oss av DHL Service Point, där du kan hämta ditt paket hos närmaste DHL Service Point-ombud. Du hittar ditt närmaste ombud här. DHL-paket är spårbara och du får ett paket-ID för att kunna spåra ditt paket på DHL:s hemsida när leveransen är bokad. 8. Garanti Vi vill att alla våra kunder ska vara 100 % nöjda med sitt köp. Om du har några problem med produkten, vänligen kontakta oss. Normalt står kunden för fraktkostnaden till en serviceverkstad. Kvittot på den betalda produkten gäller som garantikort. Spara därför alltid kvittot under garantitiden! 9. Öppet köp/ ångerrätt Arboristbutiken AB tillämpar distansavtalslagen. Det innebär att du som kund har 14 dagars returrätt utan särskild anledning. Produkten skall returneras oförändrad, oanvänd och i sin originalförpackning. Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten att debitera kunden om något saknas, t.ex. bruksanvisning. Kunden står själv för returkostnaden. Returer som skickas mot postorder hanteras inte. Ångerrätten gäller inte för varor som beställts separat. Genom att lägga en beställning på en skräddarsydd vara samtycker du till att vi skär dina varor specifikt för dig och att ångerrätten därför inte längre kommer att gälla. Vänligen kontakta oss innan du returnerar produkten. Så snart vi har mottagit produkten kommer dina pengar att återbetalas. Returformuläret finns tillgängligt HÄR 10. Reklamationer Arboristbutiken AB tillämpar konsumentköplagen vid reklamationer. Vi åtar oss därför att ersätta defekta eller trasiga produkter utan extra kostnad. Tänk på att inte lösa in paket med synliga defekter som kan ha påverkat skicket på den produkt du beställt. Gör en reklamation till DHL direkt på utlämningsstället och be dem skicka tillbaka paketet till Arboristbutiken AB, ange anledningen till returen på paketet. Skicka sedan ett mail till info@arboristbutiken.se med din reklamation. 11. Ej uthämtade paket Om du av någon anledning inte hämtar ut ditt paket kommer du att få betala fraktkostnaden och eventuell postförskottsbetalning. Kom ihåg att Postens och dess ombuds lagringstid har förkortats till 14 dagar! För outlösta paket debiteras en avgift, för närvarande 99:-. Avgiften debiteras i efterhand. Vi kommer under inga omständigheter att lämna ut personuppgifter utan den berörda personens samtycke. Detsamma gäller e-postadresser. 13. Reservation Arboristbutiken AB förbehåller sig rätten till fel i innehåll och prislista på hemsidan. 14. Cookies Enligt lagen om elektronisk kommunikation av den 25 juli 2003 måste alla besökare på webbplatsen informeras om cookies används. När du besöker denna webbplats lagras cookies på din dator. Dessa cookies är s.k. session cookies och används för att spåra din inloggning (om du är inloggad) och din kundvagn när du gör inköp. Sessionscookies lagras inte på din dator under längre tid utan försvinner när du stänger din webbläsare. Om du inte accepterar användningen av cookies kan du ställa in din webbläsare så att den automatiskt avvisar cookies eller meddelar dig om en webbplats använder cookies. Om du inaktiverar cookies kommer du inte att kunna göra inköp eftersom cookies krävs för att få tillgång till din kundvagn och inloggning. Du kan dock surfa i butiken utan att cookies är aktiverade.

Kan man testa produkter i butiken?

Kan man prova skor och kläder i butiken?

Ja, vi har ett öppet lager så man kan komma in och prova under öppettider,

Kan man klämma och känna på produkterna?

Ja, samma som ovan allt finns framme och det går bra att kolla runt och känna på produkter. Vissa ligger dock inplastade så där vill vill vi ha obrutna paket.

Kan man köpa direkt i butiken om man hittar något man vill ha?

Ja, vi har ett kassa-system där man kan betala med kort eller Swish. Man kan också köpa vi vår padda om man vill ha faktura från Svea

Hittade du inte svar på din fråga?

Kontakta oss

JavaScript seem to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.